woensdag 28 september 2011

Musical Het Baken "Wat maak je me nu?"

Zo'n 400 foto's heb ik gemaakt van de afscheidsmusical van groep 8 (2011) van Het Baken. Normaal gesproken zou een deel van die foto's in de digitale prullenbak zijn beland. Maar wie ben ik om u een ietsje bewogen foto te onthouden van uw zoon met een toetje of schuursponsen op zijn hoofd? Of van uw dochter in flitsend zakenpak? Daarom toch maar alle foto's bewerkt. Ik heb ook erg mijn best gedaan om iedereen te fotograferen. In ieder geval is het een leuk impressie geworden van de lol die de musical uitstraalde.

Een DVD met alle foto's (plus 300 bonusfoto's van de 2 voetbalteams jongens 2010) kan besteld worden. Ouders hebben hierover bericht ontvangen. Niets gehoord? Stuur dan een mailtje aan mmweb@xs4all.nl.

Geen opmerkingen: