donderdag 25 september 2008

Even voorstellen

Daar is dan de hele familie: Marja Foppema, ikzelf (goh, dat had je nooit geraden), Thomas en Lotte. Geloof mij, er is hen niet speciaal voor de foto een camera in de handen gestopt. De hele familie fotografeert, met wisselende resultaten en dus wisselend enthousiasme. De foto's zijn uit 2007 en dus niet helemaal actueel. Inmiddels hebben Thomas en Lotte ook een digitale camera. Helaas voor Thomas (en mij) zijn er nog geen fatsoenlijke waterdichte digicams als opvolger voor die knalgele Minolta Weathermatic en mijn trouwe Nikonos IV. Ja ik weet dat er waterdichte Olympus camera's zijn. Maar die hebben geen echte zoeker en zijn daarmee (in mijn ogen) geen echte camera's! Een kans voor Nikon om met een digitale Nikonos te komen. Ik ga vast sparen.
(klik op de foto voor een betere weergave van ........ de rimpels bijvoorbeeld)

Geen opmerkingen: